היה ספציפי
עליכם לפנות היישר לקהל היעד שלכם. ("בעל אתר אינטרנט? כנס לכאן" או "סובלת מעודף משקל? תקראי"). אף פעם אל תנסו להיות כלליים, הכותרת חייבת להיות ספציפית. במידה ותרצו לפנות לקהל יעד מגוון מדי ניתן לכתוב כותרת בסגנון "אוהבים מוזיקת פופ או רוק? יש לנו ...".
סקס לא מוכר, אך הוא בהחלט מושך תשומת לב
אם קהל היעד שלכם הוא נוער ומבוגרים ויש לכם ראש פתוח, ניתן לכתוב כותרת שמרמזת על סקס על מנת למשוך את תשומת הלב של הקורא. (זוכרים את הקמפיין שרץ בכל אתרי האינטרנט "היא ירדה לך כל הלילה. עכשיו אתה חייב להקשיב לה" וכשלחצו על הלינק בעצם התברר שהמוזיקה ירדה כל הלילה מהאינטרנט?)
5 דברים שעל הכותרת להכיל
* ההצעה עצמה כמובן, איך הדבר שאתם מספקים יכול לעזור ללקוחות. אם אתם מוכרים מזגנים, אל תאמרו שאתם מוכרים מזגנים, תגידו שאתם תדאגו לקרר אותם בימים חמים.
* על הכותרת לפנות לקהל מסוים, ראו פסקה אחת למעלה.
* מה שאתם מוכרים חייב להיות שימושי עבור קהל היעד שלך. אל תנסו למכור פיצה למסעדה סינית.
* צרו סקרנות אצל הקורא, "המתכון הזה קיבל שבחים כאלו? אני חייב לבדוק מה הוא שווה".
* תאמרו שזה בדחיפות. "האקרים מפילים אתרים עם פרצה X, לנו יש פיתרון לפרצה. סביר להניח שאתרך אינו מוגן מפני האקרים. הגן עליו עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי".
עליכם לפנות היישר לקהל היעד שלכם. ("בעל אתר אינטרנט? כנס לכאן" או "סובלת מעודף משקל? תקראי"). אף פעם אל תנסו להיות כלליים, הכותרת חייבת להיות ספציפית. במידה ותרצו לפנות לקהל יעד מגוון מדי ניתן לכתוב כותרת בסגנון "אוהבים מוזיקת פופ או רוק? יש לנו ...".
סקס לא מוכר, אך הוא בהחלט מושך תשומת לב
אם קהל היעד שלכם הוא נוער ומבוגרים ויש לכם ראש פתוח, ניתן לכתוב כותרת שמרמזת על סקס על מנת למשוך את תשומת הלב של הקורא. (זוכרים את הקמפיין שרץ בכל אתרי האינטרנט "היא ירדה לך כל הלילה. עכשיו אתה חייב להקשיב לה" וכשלחצו על הלינק בעצם התברר שהמוזיקה ירדה כל הלילה מהאינטרנט?)
5 דברים שעל הכותרת להכיל
* ההצעה עצמה כמובן, איך הדבר שאתם מספקים יכול לעזור ללקוחות. אם אתם מוכרים מזגנים, אל תאמרו שאתם מוכרים מזגנים, תגידו שאתם תדאגו לקרר אותם בימים חמים.
* על הכותרת לפנות לקהל מסוים, ראו פסקה אחת למעלה.
* מה שאתם מוכרים חייב להיות שימושי עבור קהל היעד שלך. אל תנסו למכור פיצה למסעדה סינית.
* צרו סקרנות אצל הקורא, "המתכון הזה קיבל שבחים כאלו? אני חייב לבדוק מה הוא שווה".
* תאמרו שזה בדחיפות. "האקרים מפילים אתרים עם פרצה X, לנו יש פיתרון לפרצה. סביר להניח שאתרך אינו מוגן מפני האקרים. הגן עליו עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי".
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com